ZWROTY I REKLAMACJE

Jeżeli urządzenie jest fiskalizowane, podlega bezpośredniej ingerencji. Nie ma możliwości zwrotu produktu, które jest używane. Prawo odstąpienia od umowy, dokonanej na odległość nie dotyczy firm. Prosimy więc o przemyślane zakupy.

Jeśli podane przez Państwa dane do fiskalizacji okażą się niepoprawne, nie ma możliwości zwrotu urządzenia lub reklamacji. Prosimy więc o szczególną dokładność w przekazywaniu informacji.

Oferowane przez nas produkty to najwyższej jakości urządzenia. Jeśli jednak towar okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, prosimy o kontakt. Mają Państwo prawo reklamować produkt do dwóch lat od daty zakupu. Reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu oraz informacją i datą zauważonej usterki, należy wysłać na nasz adres:

KASPOL Jarosław Fic

ul. Jana Pawła II 51

05-077 Warszawa-Wesoła

W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia, dokonamy rozpatrzenia reklamacji. Jeśli towar okaże się niezgodny z umową, podejmiemy się naprawy towaru. Jeśli nie będzie to możliwe, otrzymają Państwo nowe urządzenie lub zwrot pieniędzy.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl