Wsparcie techniczne

Serwis na najwyższym poziomie do Twojej dyspozycji

Nasi doświadczeni specjaliści techniczni są gotowi pomóc każdemu klientowi w rozwiązywaniu problemów związanych z kasami fiskalnymi, drukarkami fiskalnymi, oprogramowaniem, komputerami i systemami monitorującymi.

Dlaczego warto nam zaufać?

  1. Wsparcie dla różnych urządzeń: Niezależnie od tego, czy masz problem z kasą fiskalną, drukarką fiskalną, oprogramowaniem, komputerem czy systemami monitorującymi, nasi specjaliści są gotowi pomóc.

  2. Szybka reakcja: To od Ciebie zależy, którą opcję obsługi wybierzesz. Nasz technik może pojawić się w Twojej firmie w możliwie najszybszym czasie lub połączyć się z Tobą, zapewniając zdalną pomoc w trybie online.

  3. Wszechstronność: Nasze usługi obejmują serwis kas fiskalnych i drukarek fiskalnych, diagnozowanie problemów z oprogramowaniem, wsparcie techniczne dla komputerów oraz rozwiazywanie kwestii związanych z systemami monitorującymi.

  4. Zgodność z przepisami: Jesteśmy świadomi, że zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi kas fiskalnych jest kluczowa. Nasze usługi serwisowe pomagają utrzymać Twoje urządzenia w zgodności z przepisami.

Zaufaj naszym specjalistom, aby zapewnić sprawną pracę Twojego biznesu i utrzymać zgodność z przepisami. Skontaktuj się z nami, a nasi technicy staną na wysokości zadania, by pomóc Ci rozwiązać wszelkie techniczne wyzwania.

Chcesz spać spokojnie ?

Stała opieka serwisowa ?

Czy Twoja firma potrzebuje niezawodnego wsparcia serwisowego dla swojej firmy? Chciałbyś mieć pewność, że Twój sprzęt komputerowy działa sprawnie, a wszelkie problemy techniczne są rozwiązywane szybko i skutecznie? Oferujemy usługi serwisowe, które pomogą Ci w utrzymaniu optymalnej wydajności Twojej firmy.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług serwisowych ?

  • Doświadczenie: Mamy wieloletnie doświadczenie w obszarze serwisu IT, obsługując różnorodne firmy i branże.
  • Profesjonalizm: Nasz zespół serwisantów IT to wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy zapewniają profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.
  • Szybka reakcja: Rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie szybkie rozwiązanie problemów. Dlatego gwarantujemy szybką reakcję i minimalizację przestojów w pracy.
  • Indywidualne podejście: Dopasowujemy nasze usługi do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Tworzymy rozwiązania skrojone na miarę Twojej firmy.

Możesz pozwolić na przestoje ?

Pomoc doraźna ?

Czy Twój sprzęt komputerowy uległ awarii i potrzebujesz pilnej pomocy technicznej? Bez względu na to, czy masz umowę serwisową, czy nie, oferujemy profesjonalną pomoc serwisową w przypadkach awarii. Nasz zespół wykwalifikowanych serwisantów IT jest gotowy, aby szybko i skutecznie rozwiązać Twój problem.


Warunki korzystania z pomocy zdalnej ?

  • Zadzwoń i przedstaw zaistniały problem
  • Akceptacja kosztów połączenia zdalnego, w przypadku usług ekspresowych należy liczyć się z dopłata 100 %
  • Zainstalowanie TeamViewer
  • Diagnostyka i naprawa

Pomoc zdalna

Za pomocą programu TeamViewer możemy w przeciągu kilku sekund nawiązać połączenie internetowe z dowolnym komputerem osobistym lub serwerem i zdalnie nim sterować tak, jakby nasz serwisant tuż przed nim siedział.

Serwisant połączy się z Twoim komputerem i udzieli pomocy, a Ty będziesz mógł obserwować jego działania na ekranie Twojego komputera. Jest to wygodna, szybka i bezpieczna metoda zdalnej pomocy stosowana na milionach komputerów na całym świecie.

Możesz również skorzystać z klasycznego formularza kontaktowego.

Krok 1: Zadzwoń do naszego Działu Technicznego

Krok 2: Pobierz program TeamViewer klikając na przycisk poniżej:

Pomoc zdalna świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30

Cennik usługi Pomocy zdalnej serwisu KASPOL

100 zł

netto za każde rozpoczęte 30 minut

Naliczanie opłaty rozpoczyna się w momencie nawiązania połączenia z technikiem KASPOL. Uruchamiając program Pomoc zdalna Serwisu KASPOL zgadzasz się na wystawienie faktury VAT za wykonaną usługę.

Zgłoszenie serwisowe

Niniejszym informujemy, że w związku z chęcią skorzystania z usług na stronie internetowej https://kaspol.pl/pomoc-techniczna.html przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest KASPOL Jarosław Fic adres siedziby: ul. Jana Pawła II 51, 05-077 Warszawa, NIP: 8241265170, REGON: 710515447, adres poczty elektronicznej: sprzedaz@kaspol.pl dalej “Administrator”, będąca jednocześnie Usługodawcą.