Naprawa kas fiskalnych w Warszawie.
Dlaczego warto nam zaufać?

Chcesz uniknąć niepotrzebnych przestojów w firmie i zadbać o to, aby każde urządzenie fiskalne było gotowe do pracy?
Skontaktuj się z nami!
Nasi technicy gwarantują wysoki poziom obsługi.

KASPOL - profesjonalne wsparcie techniczne

Pomoc techniczna KASPOL – wybierz rodzaj współpracy

Jak można się z nami skontaktować?

Za pomocą programu TeamViewer możemy w przeciągu kilku sekund nawiązać połączenie internetowe z dowolnym komputerem osobistym lub serwerem i zdalnie nim sterować tak, jakby nasz serwisant tuż przed nim siedział.

Serwisant połączy się z Twoim komputerem i udzieli pomocy, a Ty będziesz mógł obserwować jego działania na ekranie Twojego komputera. Jest to wygodna, szybka i bezpieczna metoda zdalnej pomocy stosowana na milionach komputerów na całym świecie.

Możesz również skorzystać z klasycznego formularza kontaktowego.

Zadzwoń do naszego Działu Technicznego

Pobierz program TeamViewer klikając na przycisk poniżej:

Pomoc zdalna świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30

W przypadku usług ekspresowych należy liczyć się z dopłatą 100 %

Oddziały KASPOL – tutaj możesz się zgłosić

Cennik usługi Pomocy zdalnej serwisu KASPOL

150 zł

netto za każde rozpoczęte 30 minut

Naliczanie opłaty rozpoczyna się w momencie nawiązania połączenia z technikiem KASPOL. Uruchamiając program Pomoc zdalna Serwisu KASPOL zgadzasz się na wystawienie faktury VAT za wykonaną usługę.

Zgłoszenie serwisowe

Niniejszym informujemy, że w związku z chęcią skorzystania z usług na stronie internetowej https://kaspol.pl/pomoc-techniczna.html przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest KASPOL Jarosław Fic adres siedziby: ul. Jana Pawła II 51, 05-077 Warszawa, NIP: 8241265170, REGON: 710515447, adres poczty elektronicznej: sprzedaz@kaspol.pl dalej „Administrator”, będąca jednocześnie Usługodawcą.