Wsparcie techniczne
Potrzebujesz pomocy w obsłudze kasy fiskalnej? Nie wiesz, na czym polegają poszczególne funkcje urządzeń, dlatego zależy Ci na profesjonalnym wsparciu? A może uległy awarii, przez którą stały się bezużyteczne, a Ty tracisz pieniądze?
Spokojnie – zawsze możesz się do nas zgłosić. Oferujemy wsparcie techniczne na każdym poziomie, dlatego wystarczy, że skontaktujesz się z jednym z naszych oddziałów, telefonicznie lub mailowo. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by do nas przyjechać i uzyskać pomoc na miejscu.

Naprawa kas fiskalnych w Warszawie.
Dlaczego warto nam zaufać?
Nasi specjaliści pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z kasami fiskalnymi, drukarkami fiskalnymi, oprogramowaniem, komputerami i systemami monitorującymi. Sprawdź, co wyróżnia nas na tle konkurencji.
- Wsparcie dla różnych urządzeń: pomoc techniczna firmy KASPOL obejmuje obsługę sprzętów wielu typów. Mogą być to kasy fiskalne dla gastronomii, sklepów, punktów handlowych, jak również drukarki fiskalne, monitoring, terminale płatnicze i systemy wykorzystywane w innych branżach.
- Szybka reakcja: to Ty decydujesz o sposobie realizacji wsparcia technicznego kas fiskalnych i innych urządzeń. Nasz technik pojawi się w Twojej firmie w możliwie najkrótszym czasie. Możesz także połączyć się z nim telefonicznie lub skorzystać z pomocy zdalnej w trybie online. Dzięki różnym możliwościom współpracy oszczędzasz czas i unikasz niepotrzebnych przestojów w swojej firmie.
- Wszechstronność: nasze usługi obejmują serwis kas fiskalnych i drukarek fiskalnych, diagnozowanie problemów z oprogramowaniem, wsparcie techniczne dla komputerów oraz rozwiązywanie kwestii związanych z systemami monitorującymi. Zapewniamy ponadto doradztwo przy sprzedaży i opiekę posprzedażową.
- Praca na podstawie przepisów: pomoc techniczna zawsze jest przez nas realizowana na bazie aktualnych przepisów dotyczących kas i drukarek fiskalnych. Nie musisz zatem obawiać się ewentualnych kar i kontroli urzędu skarbowego,
Skontaktuj się z nami!
Nasi technicy gwarantują wysoki poziom obsługi.
KASPOL - profesjonalne wsparcie techniczne
Stała opieka serwisowa
Oferujemy usługi serwisowe, doradztwo techniczne, a także pomoc w obsłudze kas fiskalnych, drukarek i zainstalowanych systemów operacyjnych. Rozwiązujemy problemy, awarie i dbamy o to, aby Twoja firma mogła realizować swoje zadania bez żadnych opóźnień.
W ramach usług wsparcia technicznego realizujemy również szkolenia z obsługi kas i innych urządzeń fiskalnych. Wyjaśniamy ich działanie i pokazujemy, jak używać poszczególnych funkcji. Co ważne, tego typu kursy możemy przeprowadzić u Ciebie w firmie lub w jednym z naszych oddziałów.


Dlaczego warto skorzystać ze wsparcia technicznego KASPOL?
- Mamy wieloletnie doświadczenie w obszarze serwisu IT zdobyte w ramach współpracy z firmami działającymi w różnych branżach.
- Nasz zespół serwisantów IT to wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy zapewniają profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie. Dysponują oni aktualnymi uprawnieniami i wiedzą na temat obowiązujących przepisów.
- Rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie szybkie rozwiązanie problemów, dlatego gwarantujemy szybką reakcję i minimalizację przestojów w pracy.
- Dopasowujemy nasze usługi do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Tworzymy rozwiązania skrojone na miarę Twojej firmy.
- Nasi specjaliści przeprowadzą integrację kas z terminalami, a także zgłoszą urządzenie do urzędu skarbowego, dzięki czemu możesz od razu rozpocząć sprzedaż, bez obawy o ewentualne kontrole i kary.
Pomoc techniczna KASPOL – wybierz rodzaj współpracy
Z naszych usług możesz skorzystać w dowolnej sytuacji. Oferujemy pomoc doraźną, cykliczny serwis kas fiskalnych, a także obsługę zdalną. Sprawdź, co zyskujesz!
Pomoc doraźna – naprawa kas fiskalnych
Zgłoś się do nas, jeśli posiadany przez Ciebie sprzęt uległ awarii
Naprawiamy kasy fiskalne i drukarki fiskalne, a także rozwiązujemy problemy z działaniem oprogramowania
Działamy tak szybko, jak to tylko możliwe, dzięki czemu unikniesz przestojów
Stała opieka serwisowa urządzeń fiskalnych
Możesz skontaktować się z nami w każdej chwili, by zamówić przegląd lub serwis sprzętów fiskalnych
Dokładnie sprawdzamy, czy sprzęty działają prawidłowo i czy potrzebna jest aktualizacja systemu
Doradzamy w zakresie skuteczniejszego wykorzystania posiadanych urządzeń
Wsparcie zdalne online
Przy pomocy programu TeamViewer serwisant w przeciągu kilku sekund nawiąże połączenie internetowe z dowolnym komputerem osobistym lub serwerem
Pomoc realizowana jest całkowicie zdalnie, a Ty możesz obserwować działania serwisanta na ekranie swojego komputera
Awarie rozwiązujemy w krótkim czasie. Nie musisz opuszczać siedziby swojej firmy.
Jak można się z nami skontaktować?
Za pomocą programu TeamViewer możemy w przeciągu kilku sekund nawiązać połączenie internetowe z dowolnym komputerem osobistym lub serwerem i zdalnie nim sterować tak, jakby nasz serwisant tuż przed nim siedział.
Serwisant połączy się z Twoim komputerem i udzieli pomocy, a Ty będziesz mógł obserwować jego działania na ekranie Twojego komputera. Jest to wygodna, szybka i bezpieczna metoda zdalnej pomocy stosowana na milionach komputerów na całym świecie.
Możesz również skorzystać z klasycznego formularza kontaktowego.
Zadzwoń do naszego Działu Technicznego
Pobierz program TeamViewer klikając na przycisk poniżej:
Pomoc zdalna świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30
W przypadku usług ekspresowych należy liczyć się z dopłatą 100 %
Oddziały KASPOL – tutaj możesz się zgłosić
- Warszawa-Wesoła. Centrala, ul. Jana Pawła 51 (Trakt Brzeski), 05-077 Warszawa. Telefon: +48 22 760 00 88, adres e-mail: sprzedaz@kaspol.pl
- Warszawa-Centrum. Oddział, al. Jerozolimskie 113/115, 02-017 Warszawa. Telefon: +48 22 10 10 220, adres e-mail: sprzedaz@kaspol.pl
- Mińsk Mazowiecki. Oddział, ul. Szczecińska 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Telefon: +48 25 756 16 11, adres e-mail: minsk@kaspol.pl
- Węgrów. Oddział, ul. Zwycięstwa 6, 07-100 Węgrów Telefon: +48 25 792 55 50, adres e-mail: wegrow@kaspol.pl
Cennik usługi Pomocy zdalnej serwisu KASPOL
150 zł
netto za każde rozpoczęte 30 minut
Naliczanie opłaty rozpoczyna się w momencie nawiązania połączenia z technikiem KASPOL. Uruchamiając program Pomoc zdalna Serwisu KASPOL zgadzasz się na wystawienie faktury VAT za wykonaną usługę.
Zgłoszenie serwisowe
Niniejszym informujemy, że w związku z chęcią skorzystania z usług na stronie internetowej https://kaspol.pl/pomoc-techniczna.html przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest KASPOL Jarosław Fic adres siedziby: ul. Jana Pawła II 51, 05-077 Warszawa, NIP: 8241265170, REGON: 710515447, adres poczty elektronicznej: sprzedaz@kaspol.pl dalej “Administrator”, będąca jednocześnie Usługodawcą.